تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی .

تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

لیزر

در زمینه پزشکی، لیزر‌ها این امکان را به جراحان می‌دهند که با دقت و ظرافت بسیار بالاتری کار کنند. جراحان می‌توانند به کمک لیزر و دستگاه های زیبایی، بر روی ناحیه بسیار کوچکی متمرکز شوند و بدون آسیب به بافت‌های اطراف آن، روی آن ناحیه جراحی مورد نظر را انجام دهند. بیمارانی که به کمک لیزر جراحی می‌شوند، به احتمال زیاد درد و تورم کمتری دارند و جای زخم جراحی آن‌ها بسیار کمتر از حالت عادی می‌ماند.

شرکت های تولیدکننده‌ی دستگاه‌های لیزری و تامین کننده‌ی تجهیزات پزشکی، مجموعه‌ی گسترده‌ای از محصولات پزشکی را ارائه می‌دهند، از منابع لیزری گرفته تا سیستم‌های لیزر و اجزای به کار رفته در دستگاه‌های لیزری مانند.

لیزردرمانی یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین متدهای درمانی در فیزیوتراپی و توان‌بخشی است. در این روش‌های درمان، امواج لیزری، امواج نوری با خاصیت درمانی، امواج نوری در طیف مرئی و امواج مادن قرمز که به صورت خوشه‌ای یا به صورت متمرکز با بافت‌ها تابانده می‌شود، در سطح سلولی جذب می‌شود و موجب می‌شود متابولیسم سلولی افزایش پیدا کند و ناحیه آسیب‌دیده به صورت طبیعی اما با روند بسیار سریع‌تری بهبود پیدا کند. بازسازی عصب‌ها، تولید تعداد بیشتر گلبول‌های قرمز و بازسازی و ترمیم بافت، تنها بخشی از اثرات مثبت لیزردرمانی هستند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۲:۵۸ توسط:p1a2 موضوع: نظرات (0)