تجهيزات پزشكي و دندانپزشكي تجهيزات پزشكي و دندانپزشكي .

تجهيزات پزشكي و دندانپزشكي

ايمپلنت دندانپزشكي

ايمپلنت دندان از جمله درمان هاي حوزه دندانپزشكي است كه به نوعي جايگزين دندانِ از دست رفته طبيعي ميشود. هرچند كه ايمپلنت مصنوعي كاملا ساختاري غيرزنده است، اما استحكام كافي براي جويدن غذا و شرايط ديگر را دارد. و در ظاهر دقيقا مشابه يك دندان سالم و طبيعي است كه عملكرد جويدن را به خوبي انجام مي‌دهد.

شخص ابتدا بايد توسط دندانپزشك معاينه شده و ساختارهاي دهان، دندان و فك او با دقت ارزيابي شوند. پس از آنكه مشخص شد شخص هيچگونه مشكلي مربوط به ساختارهاي دهاني ندارد (مثل عفونت لثه و ..) دندانپزشك با توجه به شرايط شخص،علاوه بر خريد تجهيزات دندانپزشكي و ابزار دندانپزشكي خود، نوع ايمپلنت را نيز براي او انتخاب ميكند.

عمل كاشت دندان نياز به عمل جراحي دهان و همچنين ابزار جراحي دندانپزشكي دارد. در حين عمل، متخصص ايمپلنت دندان، سوراخ كوچكي در استخوان فك ايجاد كرده و پايه ي ايمپلنت را به دقت در استخوان پيچ مي كند. سپس لثه روي پايه ي ايمپلنت گذاشته مي شود و تا بهبودي جاي زخم زمان داده مي شود.

پايا مديكال مرجع تخصصي  بازاريابي و برندينگ ديجيتال تجهيزات پزشكي و تجهيزات دندانپزشكي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۲:۲۵ توسط:p1a2 موضوع: نظرات (0)

خريد تجهيزات دندانپزشكي

خريد تجهيزات دندانپزشكي

امروزه با نوسانات قيمت در بازار ايران خريد ابزار و تجهيزات دندانپزشكي و همچنين مواد دندانپزشكي براي دندانپزشكان مشكل شده است. پايا مديكال بزرگترين مرجع تخصصي فروش ابزار و تجهيزات دندانپزشكي در ايران است كه بستري را فراهم كرده تا دندانپزشكان از محصولات دندانپزشكي موجود در بازار مطلع شده، برندها را با هم مقايسه كنند و مي توانند خريد تجهيزات دندانپزشكي خود را از اين سايت انجام دهند.

همچنين دندانپزشكاني كه به تازگي مي خواهند كار خود را شروع كرده و مطب خود را تجهيز كنند مي توانند در اين سايت تمامي تجهيزات مطب دندانپزشكي را پيدا كنند.

در پايا مديكال لذت خريد بدون واسطه را تجربه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۳:۳۵ توسط:p1a2 موضوع: نظرات (0)